Μετάβαση στο περιεχόμενο
kozani
Επιστροφή

Δελτίο τύπου του ΚΕΠΚΑ

Δελτίο  τύπου  του  ΚΕΠΚΑ

 

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών απέστειλε, σήμερα, 27/11/2008 την παρακάτω επιστολή, στον Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Άρη Σπηλιωτόπουλο, την οποία κοινοποίησε στον Υπουργό Ανάπτυξης, κ. Χρήστο Φώλια, στον Υφυπουργό Ανάπτυξης, κ. Γεώργιο Βλάχο, στο Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή, κ. Ιωάννη Οικονόμου και στο Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).

 

«Κύριε Υπουργέ,

 

Έπειτα, από καταγγελίες καταναλωτών στο ΚΕ.Π.ΚΑ., διενεργήσαμε μια γρήγορη έρευνα, μέσω διαδικτύου, σε ιστοσελίδες διοργανωτών οργανωμένων ταξιδιών, ενόψει των Χριστουγέννων.

 

Παρατηρήσαμε ότι οι τιμές, που αναφέρονται, δεν είναι οι τελικές τιμές καταναλωτή. Οι περισσότερες δεν περιλαμβάνουν φόρους αεροδρομίων, ή επίναυλο καυσίμων.

 

Θεωρούμε ότι η πρακτική αυτή των τουριστικών πρακτόρων παραπλανεί τους καταναλωτές και θέτει, υπό αμφισβήτηση, το δικαίωμά μας, στην πλήρη πληροφόρηση. Είναι αδιανόητο, ένα μήνα, πριν την αναχώρηση, να μη γνωρίζει ο διοργανωτής του οργανωμένου ταξιδιού τους φόρους αεροδρομίου και να χρησιμοποιεί αστερίσκους και «ψιλά γράμματα», για να αποφύγει την υποχρέωση της σαφούς και πλήρους πληροφόρησης του καταναλωτή. Επίσης, είναι αδιανόητο να συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, το εισιτήριο, χωρίς επίναυλο καυσίμων. Εκτός και αν η πρακτική αυτή υποκρύπτει προσπάθεια δελεασμού των καταναλωτών, με χαμηλότερες τιμές.

 

Παρακαλούμε, για άμεσες ενέργειες αρμοδιότητά σας, με παράλληλη ενημέρωσή μας».

 

Επισημαίνουμε, στους καταναλωτές, να είναι, ιδιαίτερα, προσεκτικοί. Πρέπει να απαιτούν να γνωρίζουν την τελική τιμή, που θα πληρώσουν. Καλόν είναι, βέβαια, να αποφεύγουμε τους διοργανωτές ταξιδιών, που μας δίνουν μισή ή λάθος πληροφόρηση.

 

Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με το γραφείο καταγγελιών του ΚΕ.Π.ΚΑ., στο τμήμα εξυπηρέτησης Καταναλωτών: τηλ. 2310 233.333, ώρες 09:00 – 14:30.