Η Στρατηγική Μάρκετινγκ για την Κοζάνη: Από το σχέδιο στην εφαρμογή- Τετάρτη 18 Νοεμβρίου
ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ
Αίθουσα Εκδηλώσεων του ΤΕΕ Δυτικής Μακεδονίας. Μπουσίου & Εστίας 3, Κοζάνη 18/11/15
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Προεδρείο: Βάγια Δινοπούλου, Πρόεδρος της Επιτροπής Παρακολούθησης εργου
ΩΡΑ
|
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
|
ΑΤΟΜΟ
|
18:00
|
Έναρξη
|
|
18:05
|
Χαιρετισμός
|
Λευτέρης Ιωαννίδης, Δήμαρχος |
18:15
|
Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για την Κοζάνη (ΣΣΜΚ) – Σύνοψη του συνολικού έργου |
Αλέξιος Δέφνερ Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (ΕΤΟΥΣΕΠ), Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ), Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (ΠΘ) |
18:25
|
Η διαδικασία της διαβούλευσης στο ΣΣΜΚ |
Κλεάνθης Συρακούλης, ΤΕΙ Θεσσαλίας |
18:40
|
Σύνοψη των εξειδικευμένων Πακέτων προώθησης του ΣΣΜΚ |
Νικόλαος Καραχάλης, ΤΜΧΠΠΑ/ ΕΑΠ |
19:10
|
Οργανωτικά ζητήματα του ΣΣΜΚ |
Θεόδωρος Μεταξάς, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΠΘ |
19:30
|
Επόμενα βήματα |
Αλέξιος Δέφνερ |
20:00
|
Λήξη |
|