Back

Συνάντηση των Δημάρχων του συνενούμενων ΟΤΑ Δήμου Κοζάνης με τον ΟΣΚ και φορείς της Εκπαίδευσης



ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΩΝ – ΟΣΚ

Ο Δήμος Κοζάνης λόγω μεγέθους και λόγω συγκρότησης, αλλά και της εμπειρίας από τις συνενώσεις του Καποδίστρια έχει έτσι και αλλιώς την απαιτούμενη ετοιμότητα ώστε να συνεργαστεί με τους συνενούμενους ΟΤΑ για να δημιουργηθεί ο νέος Δήμος.

Οι τοπικές κοινωνίες των συνενούμενων Δήμων ήδη εδώ και πολλά χρόνια λειτουργούν ενιαία.

Στην εκπαίδευση κυρίως όπως και σε άλλους τομείς λειτουργούμε όλοι μαζί ως μια ενότητα.

Οι αυξημένες υποχρεώσεις του νέου Δήμου όσον αφορά τα θέματα παιδείας, 11.285 μαθητές στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και 110 σχολικές μονάδες δημιουργούν ένα νέο δυναμικό για το μέλλον αυτού του τόπου.

Στη σημερινή σύσκεψη συμμετείχαν ο Δήμαρχος Δημητρίου Υψηλάντη κος Κυριάκος Μιχαηλίδης, ο Δήμαρχος Ελίμειας Αθανάσιος Ματιάκης, ο Προέδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Αιανής κος Ιωάννης Λαμπρόπουλος , ο Διευθυντής έργων του ΟΣΚ κ. Α. Καλογήρου, η Διευθύντρια Περιφερειακής Εκπαίδευσης Δ. Μακεδονίας Έλενα Ζυγούρη, οι Διευθυντές Α/βάθμιας και Β/βαθμιας εκπαίδευσης και ο Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας Μανώλης Παφίλης.

Σκοπός αυτής της σύσκεψης είναι να καταγραφούν τα προβλήματα της Σχολικής στέγης και να συνταχθεί ένα ενιαίο σχέδιο για την προώθηση και επίλυση των σημαντικότερων προβλημάτων που αφορούν την κατασκευή νέων σχολικών μονάδων, αναβάθμιση λειτουργική παλαιών σχολικών μονάδων και σύγχρονο εξοπλισμό αυτών.

Στη σύσκεψη τέθηκαν θέματα που απασχολούν όλους τους συνεννούμενους δήμους και που αφορούν ειδικότερα:

1.Την συνδρομή του ΟΣΚ (για πρώτη φορά) στην απόκτηση οικοπέδων στον κεντρικό πυρήνα της πόλης για την ανέγερση νηπιαγωγείων.

2.Στις κτιριακές υποδομές που είναι απαραίτητες και για τις δυο βαθμίδες της εκπαίδευσης.

3.Αναγκαίες επεμβάσεις σε υφιστάμενα κελέφη προκειμένου να αναβαθμιστούν ενεργειακά – λειτουργικά

4.Εξοπλισμός όλων των σχολικών μονάδων (εργαστήρια πληροφορικής, ρομποτάκια για δεκαπέντε σχολικές μονάδες όπως και η απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή για τη σύνδεση με την οπτική ίνα δεκατεσσάρων σχολικών μονάδων) για καλύτερες υπηρεσίες εκπαίδευσης

Φιλοδοξούμε τελικά να δημιουργήσουμε ένα νέο πρότυπο σχολικό περιβάλλον αντάξιο των προσδοκιών της μαθητικής κοινότητας.