Δήμος Κοζάνης - Τηλεφωνική γραμμή βοήθειας για τους φιλάθλους του EURO 2008 - Ανακοινώσεις Skip to Content
kozani
Back

Τηλεφωνική γραμμή βοήθειας για τους φιλάθλους του EURO 2008

Έναρξη της λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής βοήθειας

από την Ε.Ε. και την UEFA για τους φιλάθλους του EURO 2008

 

   Η Επίτροπος της Ε.Ε., για θέματα καταναλωτών, κ. Meglena Kuneva, ανακοίνωσε την έναρξη εκστρατείας ενημέρωσης των φιλάθλων, που θα ταξιδέψουν, στο EURO 2008, για τα δικαιώματά τους, ως καταναλωτές.

Η εκστρατεία πραγματεύεται διάφορα καταναλωτικά θέματα, π.χ. πλαστά εισιτήρια αγώνων, μεταβίβαση εισιτηρίων, σε περίπτωση ασθένειας, δικαιώματα επιβατών αεροπορικών εταιριών, χρεώσεις περιαγωγών κινητής τηλεφωνίας (roaming), ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, στην Ευρώπη και προβλήματα αγορών, στο εξωτερικό.

 

Ένα ηλεκτρονικό φυλλάδιο, από την Ε.Ε. και την UEFA, για τους καταναλωτές, που δίνει ξεκάθαρες συμβουλές, στους φιλάθλους, που ταξιδεύουν, για να παρακολουθήσουν τους αγώνες, είναι διαθέσιμο, στη διεύθυνση http://www.euro2008.com/, όπως επίσης και στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής http://www.supportersrights.eu/.

 

   Η εκστρατεία της Ε.Ε. και της UEFA, πραγματοποιείται, με την υποστήριξη των 27 Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή. Τα κέντρα θα παρέχουν συμβουλές, στους φιλάθλους, πάνω σε καταναλωτικά θέματα, πριν αυτοί φύγουν, αλλά και επιπλέον υποστήριξη, για διαχείριση παραπόνων, αφού οι φίλαθλοι επιστρέψουν, στη χώρα τους. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, στην Αυστρία, θα βρίσκεται, στην πρώτη γραμμή, για τη βοήθεια των φιλάθλων και των καταναλωτών, που πιθανόν να αντιμετωπίσουν, εκεί, πρόβλημα. Το Ελληνικό Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, συμμετέχει, στην εκστρατεία αυτή. Πληροφορίες, στην ελληνική γλώσσα, οι έλληνες φίλαθλοι καταναλωτές μπορούν να βρουν, στη διεύθυνση http://www.eccefpolis.gr/. 

 

   Μία τηλεφωνική γραμμή βοηθείας των καταναλωτών θα λειτουργεί, χωρίς χρέωση, σε όλες της γλώσσες της Ε.Ε., από την 1η Ιουνίου 2008 και καθ’ όλη τη διάρκεια του EURO 2008. Το νούμερο της γραμμής είναι: 00800 6 7 8 9 10 11. Η ευρωπαϊκή γραμμή βοήθειας θα δίνει .....

απαντήσεις, σε οποιαδήποτε ερώτηση των φιλάθλων, σχετικά με τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές. Οι φίλαθλοι και καταναλωτές θα μπορούν να καλούν, από τις 9.00 μέχρι τις 18.00 (ώρα Κεντρικής Ευρώπης), τις εργάσιμες ημέρες, στον αριθμό αυτό, από οπουδήποτε στην Ε.Ε., ή στο σταθερό αριθμό +32-2-299.96.96, από οπουδήποτε, στον κόσμο, με κανονική χρέωση. Σε περιπτώσεις, που οι ερωτήσεις δεν έχουν σχέση, με καταναλωτικά θέματα, όπου είναι δυνατό, θα παρέχονται, μέσω της γραμμής αυτής, εναλλακτικές πηγές πληροφόρησης.

 

   Η Επίτροπος κ. Kuneva δήλωσε: “Το μήνυμά μας είναι σαφές: ως ευρωπαίοι πολίτες, έχουμε πολύ ισχυρά καταναλωτικά δικαιώματα. Ας πληροφορηθούμε, για αυτά και ας τα χρησιμοποιήσουμε.  Θέλουμε οι φίλαθλοι να έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία, από το ταξίδι τους, για το EURO 2008. Η συνειδητοποίηση των δικαιωμάτων τους θα συνεισφέρει τα μέγιστα, σε αυτό. Η εκστρατεία αυτή, επίσης, έχει, ως σκοπό να δώσει πρακτικές συμβουλές. Έτσι λοιπόν, το φυλλάδιο τονίζει 10 πράγματα, που θα πρέπει να γνωρίζουμε, πριν ξεκινήσουμε. Η γραμμή βοήθειας υπάρχει, για να λύσει τυχόν προβλήματα των φιλάθλων, επί τόπου. Καλή διασκέδαση!”